Повертаючись додому з Криму, на зворотному шляху довелося відвідати одне цікаве місце.

Колишня авіабаза училища підготовки льотчиків ДТСААФ. Закрита в 2002 році через відсутність фінансування — професія льотчика нині не затребувана.

Літак АН-24.

Основну частину парку складають навчально-тренувальні чехословацькі Л-29.

В останній раз, судячи з журналів обліку, вони були в небі в далекому 1994 році.

Красень Мі-8.

Скління ковпаків давно потріскалось.

Заглянемо всередину.

Літаки розмістили на майданчику в три ряди.

А неподалік від них стоїть техніка, яка служила для розгортання аеродрому в польових умовах.

У кузові однієї з машин встановлений якийсь потужний прожектор, на кунзі іншого – антена.

Кинута техніка.

У цій машині лежать маяки для злітно-посадкової смуги і обладнання управління ними.

Ще один прожектор.

Гвинтокрили Мі-2.

Лопаті, як найбільш дорога частина, давним-давно демонтовані.

Панель приладів. Деякі показометри вийняті.

Машини виглядають немов іграшкові.

Кабіна і залишки штурвала.

Напевно, вони дуже сумують за небом.

Мі-8 виглядає справжнім гігантом в порівнянні з ними.

Допоміжна техніка.

Антена радара, встановлена на якесь шасі.

А це, по-моєму, навчальні АН-2.

Чергове місце пілота.

Літаків тут дуже багато.

Пульт управління, на якому написано «УСБ-1″.

Двері в пасажирську частину вертольота. Цікаво, в аптечці ще щось залишилося?

У МІ-8 лопаті досі на своєму місці.

Справжнє кладовище літаків…

Джерело

Ось ще інші фото автора за 2011 рік: