Повертаючись додому з Криму, на зворотному шляху довелося відвідати одне цікаве місце.
Колишня авіабаза училища підготовки льотчиків ДТСААФ. Закрита в 2002 році через відсутність фінансування — професія льотчика нині не затребувана.
Літак АН-24.
Основну частину парку складають навчально-тренувальні чехословацькі Л-29.
В останній раз, судячи з журналів обліку, вони були в небі в далекому 1994 році.
Красень Мі-8.
Скління ковпаків давно потріскалось.
Заглянемо всередину.
Літаки розмістили на майданчику в три ряди.
А неподалік від них стоїть техніка, яка служила для розгортання аеродрому в польових умовах.
У кузові однієї з машин встановлений якийсь потужний прожектор, на кунзі іншого – антена.
Кинута техніка.
У цій машині лежать маяки для злітно-посадкової смуги і обладнання управління ними.
Ще один прожектор.
Гвинтокрили Мі-2.
Лопаті, як найбільш дорога частина, давним-давно демонтовані.
Панель приладів. Деякі показометри вийняті.
Машини виглядають немов іграшкові.
Кабіна і залишки штурвала.
Напевно, вони дуже сумують за небом.
Мі-8 виглядає справжнім гігантом в порівнянні з ними.
Допоміжна техніка.
Антена радара, встановлена на якесь шасі.
А це, по-моєму, навчальні АН-2.
Чергове місце пілота.
Літаків тут дуже багато.
Пульт управління, на якому написано «УСБ-1″.
Двері в пасажирську частину вертольота. Цікаво, в аптечці ще щось залишилося?
У МІ-8 лопаті досі на своєму місці.
Справжнє кладовище літаків…
Ось ще інші фото автора за 2011 рік: