Будівля КДП “Вишка” старого аеропорту. Вид з боку перону. Знято на ORWO, березень 1980 року.
Саме тут колись літали над містом на Ан-2. Частенько на свята проводилися демонстраційні польоти. Білет коштував один карбованець за 10 хв польоту. Від бажаючих не було відбою.
Це “тепляк”: туди закочують і обігрівають взимку машини. Роблять ремонт двигуна. Березень 1980.
Аеродром знаходився на полі, де зараз розташовані Там-Там, Порт-Сіті та розбудовується новий 55-й квартал. Обмежений вулицями Карпенка-Карого, Спортивною, проспектом Перемоги і річкою Сапалаївка. Злітно-посадкова смуга (ЗПС) розташовувалась паралельно залізниці в бік танкодорома або авіаційної частини на колишній вул. Ленінградській (нині Привокзальна). Через ґрунтову ЗПС в дощову погоду або весняне болото літаки в Луцькому аеропорту не літали.
Будівля льотних служб старого Луцького аеропорту. Березень 1980.
В аеропорту експлуатувалися в основному кукурузники (Ан-2, було 7-10 літаків), але було і два Ли-2 (двомоторні типу “Дуглас”), Окремо стояв зачохлений вертоліт Ми-4. Кукурузники літали по західних областях України — Львів, Ужгород, Рівне, Житомир, Хмельницький і т.д. Ли-2 далі — Київ, Харків, Донецьк і.т.д. Іноді літали на “хімію”, тобто оприскували с/г поля.
Оперативна точка АХР Шепель Луцького району Волинської обл. Завантаження мінеральних добрив погружчиком ТЛ-3 на базі тросової лопати, за один підход до літака. 1989 рік.
Ось таким чином вантажили хімічні добрива на літаки Ан-2. Початок 1970-х рр. Практично кожен рік влітку з луцького авіазагону виділялося від двох до чотирьох Ан-2 на “хімію”. Якщо працювати доводилося в радіусі до 100 км, навісне обладнання та добрива вантажилися на території аеропорту. Для чого в самому кінці ЗПС було обладнане легке сховище і транспортер для завантаження отрути в бункер літака. Добрива в сховище доставлялося на вантажівках.
Этот снимок сделан на оперативной точке АХР в Шепле, а не в старом аэропорту.
https://russianplanes.net/id62923.На форуме меня почему то уже похоронили…
Большое спасибо за замечание!